Jak nakupovat

Jak u nás nakupovat


Přes náš eshop www.kosmetickysvet.cz. Nonstop
Telefonicky 604 267 642 nebo 605 132 462 Po-Pá 9-17.hodin


Své připomínky a dotazy zasílejte na email info@kosmetickysvet.cz

 

Výhody registrace


Stačí pár minut na vyplnění jednoduchého formuláře a jste zaregistrování!
Výhodou registrace je, že se o našich slevách, novinkách a akcích dozvíte jako první a máte větší šanci tuto nabídku využít. 
Pouze registrovaní zákazníci mohou využívat aktuální slevy.
Při další objednávce již nemusíte vyplňovat Vaše údaje, což Vám ušetří čas. 
Navíc máte přehled o všech objednávkách, které jste u nás učinili.

 

Způsoby doručení

Kurýr GLS
Cena za dopravu je 80 Kč


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti GLS.
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat na adrese: https://gls-group.eu. zde v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email 


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.


Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Kosmetickysvet.cz a to na čísle 605 132 462

GLS Parcel shop

Cena za dopravu je 60 Kč

Odběrní místo si můžete vybrat zde

 

Kurýr DPD
Cena za dopravu je 99 Kč


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD.
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat na adrese: www.dpd.cz zde v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email 


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.


Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Kosmetickysvet.cz a to na čísle 605 132 462


Kurýr PPL

Cena za dopravu je 95 Kč


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz zde v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email 


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.


Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Kosmetickysvet.cz a to na čísle 605 132 462

 

Česká pošta - balík do ruky
Cena za dopravu: 99 Kč 


Objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík.
Zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku,
kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty zde
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Česká pošta - balík na poštu
Cena za dopravu: 90 Kč 


Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem.
Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí,
pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou.


Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.